czwartek, 7 lutego 2019

98. LEWACTWO

Szanowni Państwo,
Wszystkie zdradzieckie mordy, osoby gorszego sortu, całe moje drogie Lewactwo
zapraszam na LEKCJĘ MATEMATYKI!
Adresuję swoje zaproszenie do CAŁEJ OPOZYCJI, a w szczególności do mniejszych ugrupowań, a więc do:
– „Nowoczesnej” – Pani Katarzyny Lubnauer (Pani jest doktorem matematyki), (20% w koalicji z PO). Rozumiem, że Pani jest nie po drodze ze Schetyną, mnie też nie.
Ale to odrębny temat, w tej chwili jest to GRA!
– „Wiosny” – Pana Roberta Biedronia (14%),
– „SLD” Pana Czarzastego (6%),
– PSL, sympatycznego Pana Doktora Władysława Kosiniaka-Kamysza
Słyszałem z ust odpowiedzialnego polityka z tytułem profesorskim, że taka partia Biedronia jest
prezentem dla PiS”.
Pytanie – dlaczego? Otóż tak jest!
Sam nie wiedziałem dlaczego, ale dowiedziałem się i wyjaśniam.
ZŁEM JEST ROZDROBNIENIE OPOZYCJI!
Skąd to się bierze?
Ano stąd, że w Polsce jest przyjęty sposób ustalania liczby mandatów poselskich danej partii według metody belgijskiego matematyka Victora D’Hondta –
Dlaczego akurat tak – nie wiem, nie jestem politykiem.
Metoda D’Hondta* faworyzuje duże ugrupowania, na które zazwyczaj pada dużo głosów wyborców. W wyniku obliczeń tą metodą, duże ugrupowanie otrzymuje w parlamencie nieproporcjonalnie więcej mandatów poselskich w stosunku do małych ugrupowań. Czasem to jest korzystne, czasem szkodliwe – samo życie…
Proponuję osobom głębiej zainteresowanym i nie uważającym, że matematyka jest
wrogiem ludu, wejście na stronę podaną w linku, przemyślenie i dokonanie przykładowych przeliczeń.
Jasno wynika, że gdy zasymulujemy jedno duże ugrupowanie i kilka mniejszych, wówczas to duże zdominuje resztę.
Zatem, gdy opozycja będzie rozdrobniona to PiS wygra!
Z tego wynika, że POLSKA OPOZYCJA MUSI BYĆ ZJEDNOCZONA
!
Na przykład typu jakaś „Europejska Polska”, „Naród Razem” czy „Front Jedności Narodu”
ha ha ha – to już było! Nawet był dobry dowcip w tym temacie "zamiast w kącie *****, głosuj w Narodowym Froncie!".
Teraz jest to wcale niegłupie!
O to chodzi, żeby przeciwko PiS wystąpiło JEDNO DUŻE UGRUPOWANIE, które, liczone metodą D’Hondta, ZDOMINUJE NASZ PARLAMENT!
ZJEDNOCZONEJ OPOZYCJI przypadnie wówczas sporo więcej mandatów poselskich, niż w przypadku, gdyby każde ugrupowanie było liczone z osobna.
Proste?

Ilustracja: Internet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz